Bugün doktor kontrolüm vardı (38+4). Geçen haftaki muayenemde doktor hem normal doğum için çatımın uygun olduğunu hem de bebeğin başının kanala girdiğini, artık gelmeye hazır olduğunu söylemişti… Ama bugün bizim nazlı oğlan başını kanaldan çıkarmış, gayet kıpır kıpır oynuyordu içerde. Kilomuz 3500, gelişmeye tam gaz devam ediyor ama gelmeye niyeti yok gibi 🙄 Var mı son anda pozisyon değiştiren bebişler 😀