Sonyazzz Melisa9611 nasip olursa önümüzdeki cuma bu hastanede sezeryan doğumum olucak, merak ettiğim doğumdan sonra kimi hastanede dikiş üstüne karına basıyorlarmış bu hastahanede de basıyorlarmıki, baya bi korkuyorum
Svr Doktorunuz kim ? Bizim tayinimiz olacak 6 aylıkken oraya taşınıcaz bende doktor hastane araştırıyorum daha gitmeden yardımcı olur musunuz 🥺doktorunuzdan hastaneden memnun musunuz ?
Sonyazzz Svr Eskisehiri bilmediğim için baya araştırmıştım Murat Şenoldan herkes çok memnundu öylelikle gittim gerçektende çok iyi ilgili bir doktor
Svr Ben bayan doktor olsun istiyorum rahat hissedemeyebilirim 🥺 Dilek Ulusoy ‘u duydum onun hakkında bilginiz var mı ?
sutlaacc Svr merhaba ben geçen hafta gittim dilek hanıma sevdim şimdilik gayet iyiydi, yorumlarını okumuştum çok memnun herkes
Sonyazzz Pankek memnun kalacaginizdan eminim,ben kurtuldum çok şükür doğumum oldu darısı sizlerin başına 😀