hulyacft85 Herkese merhaba Bebeklerin cinsiyetlerini 16 haftalıkken biri kız biri erkek diye görüldü. Bugün detaylı ultrason da ikiside erkek olduğunu söylediler Detaylıdan sonra tekrar cinsiyeti farklı öğrenen oldu mu 😂
eryesil hulyacft85 bence detaylıda sıkıntı olmaz. Benimde iki erkek diyolardı. Biri kız biri erkek dediler detaylıda 😃
eryesil hulyacft85 yaa ikiz annesi olmakta böyleymiş 😂😂 belki aynı bebeğe iki defa bakmıştır 🤣🤣 sağlıcakla kucağınıza alın inş 😇😇