dfnomr gulcingulcin benim bebek fildir fildir masallah 33 34 gibi normal dogum pozisyonundaydi 36.haftada ters donmus dedi doktorum 38 de bugun gittim normal dogum pozisyonuna geri dönmüs😂
Eva41 gulcingulcin 27 haftadan beri baş aşağı 34 deyim hala aynı galiba haftaya pazartesi gideceğim 😇
Pankek 32 deyim. doktor baktı dönmüş dedi ama tabi daha çok var. Ne olur bilinmez. Döndüğünde de hissetmiştim zaten
Meralll Benim 29. Haftada kontrole gittiğimde baş aşağı dönmüş demişti Dr um.. ondan önceki kontrolüm 25. Haftadaydı, o aralarda dönmüş sanırım..
EbSa Haftadan beri aşşağıda 36. Haftadayız hala öyle hiç geri dönmedi benimki oraları ayrı bi sevdi sanırım 🙈 inşaallah son anda sıkılıp dönmez tabi 🤭
_mucizem_ gulcingulcin 25 te gittim poposu aşağıdaydı 😂 2 hafta sonra gidicem bakalım döndü mü yaramaz 🙈 bu günlerde bi şeylere çabalıyor ama belki odur 🤷🏻♀️😂
Mili gulcingulcin 32 de gittim dönmüştü ama tekrar yer değiştirebilir. Dr Banu bu haftalardan sonra genelde pozisyonunu değiştirmez dedi bakalım