Minikmucizem1 Smdi benim adet tarıhtım hiç belli olmuo du bekarken falan deqisip duruo bende doktora ekim 4 adet olmstum kasımda da hamile kaldım 4 dedim o yüzden de acaba ulturason daki çıkan sonuç lâ mi hesap yapsam
Babies16 Usg ye gore haftasi belli olur vanim bende sen gibiyim 2 3 ayda bir adet oldugumda oluyor ama yumurtlamami anladigim icin ordan hesapliyrm gebeligimi.anlamayanlar icinde usg zaten en garanti sonucu veriyor