Melekkannesi Nesizade05 36daym hala öyle taş.gibi oluyo dinlenince geçiyo doktorum normal dedi ara ara olması
ruveyda98 Nesizade05 bende de aynı tuvalete zor gidiyorum her zaman o his var gibi ama uzanınca geçiyor gerçekten artık kendimizi çok yormıcaz son haftalar zormuş 🙄
Haticebasyol43 Nesizade05 34 haftaligim 22 haftadan beri o oluyor bende doktor artik kasilmalarin olucak dedi doguma hazirliyor bebek dedi bugun daha sık kasiliyorum
rabiacoban45 Bende de aynısı oluyo genelde idrarımı tuttuğumda veya çocuk kasıldığında oluyo bi yere toplanı veriyo sep sert oluyo karnım
Nesizade05 Melekkannesi nidicard verdi geçen hafta doktor ayakta cok kalınca oluyor anlamadım sancı falan yok .normalmi sertleşme soluma yatınca yumuşuyor
Melekkannesi Nesizade05 normalmiş kuzum artk vucut doğuma hazırlanıyomuş bebeğinde yeri daralınca kendisini topluyomş uzan geçiyo
Nesizade05 Melekkannesi evet sola yatınca iyiyim çok teşekkürler rahatladım sizde kaç haftadır oluyor
Ebru-Varol45 Bende şuan 34 ğm bendede oluyor normal dediler uzanınca yumuşuyor.Ara ara çok kasıyor kendini top gibi şişiyor göbeğimin bir tarafı.
Nesizade05 Ebru-Varol45 aynı benimde yana yatınca geçiyor ayakta oluyor ya bebek içerde kendini sıkıp kasılıyor zannediyorum ondan korkuyorum
Nesizade05 ruveyda98 evet aynen zorlanıyorum bende artık yatınca iyiyim cok şükür inşaAllah hayırla sağlıkla alırız kucağımıza