SedaSanli ben 5 6 haftalıkken olmuştu öyle azıcık bi kanamamda yoktu dolu dolu bi ped dolusu kırmızı kanamam olmuştu kese arkasındaydı kanama şükür şuan 24 haftalığız canımm bol bol dinlen iş yapma kendini yorma stresten uzak dur bana ozaman acildeki doktor sen ne yaparsan yap bu çocuk yaşıcaksa yaşar eğer yicek ekmeği yoksa olmaz demiştii git eve al çikolatanı aç filmini rahatla biraz demişti gerçekten işe yaradı olcağı varsa olur diye düşünüp dua ettim hep