14+3 haftalık hamileyim. Göğüslerim hamileliğin başından beri çok hassas fakat sıkıntı tabiki o değil. Günlerdir kaşıntı ve gerilme hissediyordum şimdi üstüne birde kırmızı lekelenme var. Bu durumu yaşayan oldumu aranızda? Rahatlatmak için ne yapılabilir? Bu arada arada bebe yağı sürüyordum kurumasın diye acaba o mu alerji yaptı?