Aden gebelikten önce gittim kısırsın bebeğin olmaz dediler sadece pcosluydum onlar ne derse desin 1 ay sonra hamile kaldım 9. Hafta da aşırı kasık agrimdan dolayı mecbur acile gittik az kalsın ameliyat derecesine gelecektik gün verdiler bebeğini kaybedebilirsin herşeye hazırlıklı ol dediler daha neler neler acıdan kivrandim bi Allahını kulu ilgilenmedi 9 haftalikken acilde 4 Defa alttan muayene ettiler az kalsın onların yüzünden bebeğimi kaybedecektim. Benim bi arkadaşım doğum yaptı insan muamelesi görmedi birde sert birisi de değildir. Yaşadığı birşey de anlatayım. Bayanın biri açılmamış var demiş bebek geliyor hissediyorum demiş unursamamislar kadın sandalye de doğurmuş ebe olmadan ve işin kötü tarafı bebeği yere düşünmüşler ve bebek orda ölmüş. İlgisiz iğrenç yani ne diyeceğimi bilmiyorum o hastane için kesinlikle gitme. Ben Zeytinburnu'nda süleymaniye kadın sağlığı eğitim araştırma hastanesine perinatolojiye gidiyorum riskli gebelik için hastaneden çok memnunum isterseniz esenler kadın doğuma da gidebilirsiniz