Dün sabahtan gece 2 ye kadar durmaksızın kustum, en sonunda hastaneye gidelim dedik pendik medipolu aradık Canan hanımefendi varmış gidelim dedik, şişliden pendiğe gittim. Şikayetlerimi anlattım 19 haftalık hamileyim bide, doktoru aradılar doktor bakmak istemedi acildeki dahiliye doktoru baksın dedi. Şok olduk eşimle dalga mı geçiyosunuz ben hamileyim dahiliye doktoru bana ne yapabilir çocuğumu görmek istiyorum iyi mi diye ben durmaksızın kusuyorum gece olmuş hala devam dedim, bakmayacaksa doktor başka hastaneye gidelim dedim. Neyse doktoru aradılar falan doktor baktı ama bin minnetle ağzından lafı zor aldım anlattım durumumuda kadının umrunda değil, serum istedim zorla, sonra hemşireler falan geldi hep şikayet varmış doktor hanım bakmak istemiyomuş o zaman aradığımızda söyleyin gelmeyelim keyfimize gelmiyoruz dedim. O kadar para veriyoruz devlete gitmemek için doktor zorla bakıyor bide bana hamilelikte kusmak normal diyor, saydım 12 kere kustum bir lokma yiyemedim bu normal mi doktor hanım dedim, kusura bakmayın uzun oldu gitmek zorunda kalırsanız bilginiz olsun ilgi alaka sıfır Canan doktorda.