Prens_annesi12 Kızlar kan sulandırı igne kullan war mı kaç haftada bıraktınız acaba bilgilendir misiniz ?
Kk39 Prens_annesi12 6.haftadan 37.haftaya kadar coraspin kullandım 37den itibarende oksapar iğne vurdum kesinlikle faydası var
Prens_annesi12 Kk39 25.08.2019 hamile kaldığım günden beli oksapar kullanıyorum. Şuanda 37.6 günlüğüm doktorum doğum gününe kadar kullanman gerekiyor dedi.