35+2 haftalik hamileyim gecen hafta bebegimin hareketleri az diye hastaneye gittim suyumun az oldugunu ve enfeksiyon oldugunu öğrendim antibiyotik verdi doktorum bir hafta sonra tekrar gel dedi 1 hafta icinde bolca su tükettim bugun tekrar kontrolde bebegim 2500 kilo ve 48 cm oldugunu söyledi suyu degil ama hala az dedi 37. haftada bebegi riske atmamak adina alırız dedi detaylo ultrasyin ve nts cekildim nts guzel cikti ama ultrasyinda bacak boyunda kisalik var dedi bisey yapamayiz artik dogumda belli olur dedi böyle soylenip bebegi saglikli olan var mi kendimi çok kotu hissediyorum elimden yavruma bisey yapamamak zor geliyor ayni durumu yasayan annelee varsa yazabilit mi