Kızlarr benim geceden beri sancım var ama düzenli değil.Gece bir kaç kez oldu bitti. Simdilerde 10 dakikada oluyor 15 dakikada oluyor. Dayanılmıycak gibi de değil. Yalancı sancı mı acaba. 2 gün öncede nişanım gelmişti. Doktora gitmek için illa 5 dakika mı olması gerekli