Ecmelbeyza Canım paylaşmadım ne bileyim yani🤷🏻♀️Bu ay çok istedim gerçekten çok ama çünkü eşimin doğum günü 4 mayıs benim adet günüm 3 mayıstı eşime sürpriz yapmak istiyordum. Daha sonra adetime 4 gün kala normal gebelik testi yaptım negatif çıktı 3 gün kala erken gebelik yaptım yine negatif çıktı. Ben baya yerlerde dövündüm olmadı diye. Sonra namazımda ellerimi baya havaya kaldırdım Ya Hayyum Ya Kayyum Rabbim sen teksin senden başka ilah yoktur testler kul yapımı bilmez sen bilirsin sen ol dersin olur diye baya içten dua ettim 3 mayıs adet olmadım 4 ü olurum diye düşündüm 4 mayıs eşim nöbetçiydi bende öğlen uyanmıştım Bi test yaptım pozitif ama güvenmedim sonra gittim 2 tane daha aldım onlarda pozitif çıkınca hastanenin yolunu tuttum eşime çok güzel sürpriz yaptım😍Şu an 5+0 hamileyim Rabbim in izniyle🤲🏻Daha doktora gitmedim ama