Hanımlar 33. Haftamda gittiğimde bebek doğum pozisyonu almıştı bas asagı dönmüştü. Bugun 36 oldum muayeneye gittim bi baktık ki geri makat geliş olmuş. Doktor şaşırdı normal doğum düşünüyorduk. Artık donmesi çok küçük bi ihtimal dedi. Bu durumla karşılaşan var mı ya. Doğum pozisyonu almış bebek geri neden döner ki 🤦♀️🤦♀️