Aydan123 SedaAydemir wu anda 32 haftaligim ama doktora 29cu haftamda gitdim kilosu1145di doktor az dedi kilosu korkulacak biweymi o ben kafama takiyorum aslinda biwey olur diye 😒
Momof2child Aydan123 ayniyiz bendede oyle cikti simdi 32deyim erken dogum riskmde var o yuzden tedrgnm
Ayse0007 Aydan123 aydan hanim merhaba benim doktorum bana da 29 da 1400 kg dayken geride demisti sadece dinlenme ve 6 öğün beslenmeyle çözüm buldum sizede tavsiye ederim bebis kilo almasi annenin dinlenmesi demek demisti doktorum
Aydan123 Momof2child bende 32deyim miyde bulantimda cok doktorum cok kusarsan bebeyin irerlemez dedi erken dogum olur falan zaman cabuk gecsede Allahin izniyle bebeyimizi kucagimiza alsak Allah hepimizin yardimcisi olsun 🤲
Ayse0007 32+1 de bugun gittim kontrole minik KIZIM defnem 2000 kilo olmus bile ah zaman nelere kadirsin😁 29 haftada gittigimde 2 hafta gerideydi karin cevresi ama dinlenmeyle bu sorun cozuldu ve tabiki dogru beslenme❣
Aydan123 Ayse0007 yemeyime dikkat etmiyorum aslinda bulantimda cok oldugu icin iwdahim kesildi hic biwey istemiyorum
Pankek Beyzaharun Benim de 32+0 da 1800 dedi. Ben de hemen geldim tahin pekmez kattım yiyorum kahvaltıdan sonra. Bir de muz diyorlar kilo alması için.