AysunFatih bende 26 haftada yaptırdım yükleme yüksek çıktığı için sizin gibi yönlendirdiler. Gittiğim doktor beslenme listesi verdi üç gün boyunca ona uygun yedim içtim aynı zamanda yemeklerden önce ve bir saat sonra parmaktan şeker ölçüm cihazı ile kandan şeker ölçümü yaptım. Benim malesef diyetle düzelmedi be bugün insülin iğnesi vurulmaya başladım. İnşallah sizin diyetle düşer 🙏 annenin beslenmesi yada kilosu spor geçmişi ile alakalı olmuyormuş bazen. Ben 28 haftalığım şuan sadece 4 kilo aldım ama benim bebeğim fazla besleniyor beni sömürüyor kilosu yüksek. Bu yüzden bu bende gebelik şekerine sebep olmuş, pankreasım ikimizin şekerini düzenleyememiş. İnşallah doğum sonrası normale dönecek. Korkmayın, insülin de bebeğe geçmiyormuş çok şükür. Napalım hayırlısı böyleymiş 🙃 inşallah sizde gerek kalmaz.