Kızlar dün de post açmıştım AFP testi için sonucum çıkmış doktoruma bilgi verdim ancak kendisi doğumdaymış. Çıkınca bakıp geri dönüş yapacak buraya göndersem yorumlayabilecek var mı? Benim anladığım kadarıyla sorun yok ama emin olamıyorum elbette bir de anlayan bakıp bilgi verirse doktoru beklerken az da olsa rahatlayacağım.