Kızlar merhaba 4 aylık hamileyim tahlil yaptirdim saglik ocaginda normal rütin kontrol icin idrar yolunda enfeksiyon çıktı kendi doktoruma gonderdim doktor iki kutu ilac verdi antibiyotik onları kullan dedi iki hafta sonra tekrar bakalım dedi enfeksiyon yasayan varmı geçtimi yada tekrar aksettimi bilgilendirirmisiniz.