Seldasyar Merhaba yenidoğan bebegim icin emzik ve aspiratör alacagim ama emzik konusunda kararsizim sizce gerekli mi ? Birde aspiratör otomatik olanlar mi yoksa serum fizyolojik var otri bebe gibi onlardan mi almaliyim
Nazlii_ Ben indirimden Philips avent air ve nuk aldım hangisini tutarsa artık bakalım 😊 burun aspiratörü e bebeğin kendi markasını aldım arkadaşlarım memnunmuş onu da gelen hafta aldım
Seldasyar Bende otribebe kullanmak istiyorum sanirim vakumla cekiyoruz , çekerken dikkat edin diyorlar bir korktum:)