Selam anneler ❣️Beni bilenler bilir belki aklıma en ufak birşey takılsa direk foruma girip soranlardandım🤭Minik bebeğim 15nisan Çarşamba günü doğdu ama yazmaya fırsat anca bulabildim🥰 hamileliğim boyunca hicbir Zorluk cekmedim çok şükür ne bir mide bulantısı ne de başka bişey.(Duşta tansiyonumun düşüp bayılmam dışında)son ay sadece bedenim agirlastigi icin eğilip kalkmakta zorluk çekiyordum🤦 her neyse 40 haftam doldu kontrollere gidiyorum bebek doğum kanalında ama hicbir sekilde sancı doğum belirtisi yok 13 nisan pazartesi kontrole gittiğimde doktorum bebek çok aşağıda ve suyun azalmış doğum için yatış veriyorum dedi ben şoook😂Ama doktorunun odasına girmeden önce nasıl dua ediyorum Allah’ım nolur bugün gelsin kucağıma alayım 😂O gün doğuma gitmişim haberim yok😂 pazartesi günü yatisim yapıldı ertesi gün doğumhaneye odaya alındım saatte bir ntsye bağlanıyorum sancım yok😰Doktorum geldi rahim ağzı için enjektör yerlestirilmesini söyledi acıklıgım ve sancım olması için.😊Sabah 9.30yerlestirdiler aksam 9.30 oldu ne bir ağrı ne açılma 🥴ebe gelip enjektörü çıkardı arkasından doktorum gelip durumumu sordu ebe enjektörü çıkardığını söylediğinde doktorum kızdı açılma sancı yoksa bırak 24saat dursun daha saati dolmamış dedi suyunu patlatın hala bir ilerleme olmazsa sezeryana alacağım sabah dedi.O aksam 22.de suyumu patlattilar o gece kendiliginden bir anda 5cm açıklığım oldu ntsde de sancılarım biraz olsun başlamıştı . Sabah ebe değişikliği yapıldı Doktorum geldi ogleye kadar açıklığı ilerlemezse sezeryana alicaz dedi beni sardı bir korku çünkü piskolojik olarak kendimi hep normal doğuma hazırladim sezeryandan çok korkuyodum çünkü.Ebe geldi açıklığımı en kontrol etti hala 5 cm ama basarabilirsin bebeğin kafası çok aşağıda suan senin ihtiyacın olan tek şey kalkıp biraz yürümek çömelmek bebeğinin yer çekimine ihtiyacı var dedi.kalktip yürüdüm oturdum kalktım dizlerimin üstüne çöktüm bekledim vs.sonrasinda enerji vermesi için serum takıldı bana o bittikten sonra suni sancı vermeye başladılar tek bir damlasi damarıma düştüğü an başladı benim dayanılmaz sancılarım.Allahim dayanamıyorum sancım gittikte artıyo yarım saat geçmeden gelip açıklığıma bakıyorlar hala 5 son olarak benimle ilgilenen ebe geldiğinde 6 cm olduğunu ve bu sefer muayenemi beğendiğini ve doğuma alinacagimi söyledi.saat 12.15de doğuma girdim 12.30da kızımın o güzel sesini duydum👨👩👧🥰❣️ yanlız ben ikinamadm arkadaşlar bildiğiniz karnima 100kiloluk bir ebe baskı yaptı da dogumum gerceklesti😂😂😂 Şuan 23 günlüğüz ve şuan cennet kokulum kollarımın arasında uyuyor 🙏Rabbim evladını bekleyenlere hayırlı doğumlar ,evlat sahibi olmak isteyenlere de evlat nasip etsin inşallah 😊 şuan yaşadığım duygular en güzel duygular 🥰 ❣️ çok uzun tuttum hakkınızı helal edin kızlar 🙏