Suleyigit canm ben 26 dayım ilk günden beri oraya gidiyorum doktorum necati bey cok iyi bir doktor ben kendi adıma memnunum açıkcası ama virüs den dolayı suan kim denk gelirse o bakıyor 2 aydır doktoruma denk gelemedim ama yakalarsan denk gelirse bak odaları 2 veya tek kişilik ama virüs olduğu için herkes tek kalıyor sancı odaları tek kişilik