12454 Ümidi kestim dün yapmıycam artık dedim ve bugün yine içim rahat edemedi yaptım sonuç bu şekilde sanırım yumurtlama günüm bugün
12454 12454 8.yazdığım sol taraftaki tekli resim daha net olsun diye diğer testlerimin yanına koydum yumurtlama günüm bugün değil mi
Bus_ak18 12454 bak ben sana sabırlı ol demiştim 😊 bugun yumurtlama olmuş gibi kesin değerlendir yarın tekrar yap dahada koyulasabilir silikleşebilir de. Bugun ve 2 3 gün ilişkiye devam
YaseminY 8 gün yazmışsın onda da çatlama var iki gün değerlendir üç gün yarın da yap silindiyse çatlama olmuştur
Happybsrn 12454 evt yumurtlama günün ya bugün yada yarın sen ilişkiye devam et… ben de bugün ilk testimi yaptım 1.günüm benim de bayağı koyu çıktı demek ben de erken yumurtalama oluyormuş bi iki güne koyulaşır benim test 😱😀
imren91 Evet bugün yumurtlama olmuş canım. Bugünü mutlaka değerlendir. Yarın da yap testi silinirse çatlamıştır yumurtan. Yani yumurtlama günü ve ardından gelen 3 günü değerlendirmeye çalış.
12454 Happybsrn benim tam adet günümle birlikte 14.gün aynı zamanda uygulamadan da takip ediyorum uygulamada da bugün gözüküyordu