39+1 haftalık hamileğim bugün yoğun bir akıntı geldi ama rengi sarımtırak acaba nişan gelmesi olabilir mi? İllaki rengi kırmızı pembe yada kahverengi mi olmalı renksiz olur mu,bu kadar yoğun gelmemişti o yüzden endişelendim ilk hamileliğim tecrübesizim bilen varmı dır?