Nurunilkmucizesi Arkadaşlar Hayırlı Cumalar. 33 Haftalık Hamileyim Allah’in İzniyle🤲🏻 Nefes darliği ve nabız yükselmesi oluyor. En çokta yatmak üzereyken ve yemekten sonra. Sizlerdede oluyormu ? Sağolun şimdiden, Hayırlı sağlıklı sıhhatli günler dilerim.
Kvlkgzmerhn Nurunilkmucizesi bende gebelik takibi için gittim saglik ocagina tansiyonum ve nabzim çok yuksek cikiyor bir haftadır kontroldeyim nefes darligi filan var mi dediler evet iş yapinca ve de uzanınca oluyo dedim sali gunune kdr yine bakılacak olmazsa kendi doktorumla görüşeceğim bende 31 haftaligim usgye göre 33üm 🤷♀️
Nurunilkmucizesi Kvlkgzmerhn Ben işte yapmiyorum hep dinlenme aşamasindayim anlamadim gitti arkadaşim ya 😊 Allahım sağlıkla sıhhatle atlatmamimizi nasip eylesin.
ayseeemiray ben nefes darlığını dibine kadar yaşıyorum son zamanlarda gün içinde nefesim kesiliyor saniyelik geri geliyor 🤦🏻♀️ doktura gitmeye korkuyorum
Nurunilkmucizesi ayseeemiray Hepimizde aynı endişe emin olabilirsin Arkadaşim. Allahım bu darlıktan Ferahlığa çıkarsin bizleri ❤️