Elosh40 Merhaba ben yeni katildim araniza 3 haftalik hamileyim kananam oldu bugün acaba neden olabilir ? Kötü bisey yoktur umarim..! Korkmalimiyim ?
Milena20 Elosh40 yerleşme kanaması olabilir canım doktora hiç gittin mi şimdiye kadar bide kanama ne renk oldu kahverengi mi
Elosh40 Tesekkür ederim cevabin icin canim Gittim doktora bugün kanimi aldi sonuca göre belli olucak dedi ..hayir regl kani gibi kirmizi .. ilk hamileligim o yüzden cok endiseliyim