Yaseminakkoyunk biz de iz istedik sevmediler, doga istedik soguttular, evren istedik erkek ismi dediler , faha kac isim daha… en son soylememe karari aldim, esimi de tembihledim.
bi de kayinvalidem birkac gun once esimi aramis, ordaki komsusunun 3 yasindaki ogluna bebegimiz olacagini soyledigini anlatiyo , cocuk demis ki “aybuke olsun”. ne sevimli degil mi, 3 yasindaki caniyla size isim buldu, her karsilasmamizda aybuke nasil diye soruyo diye anlatiyo. bu sabah da ses kaydi atmis, cocuga hadi diyo arkadan, cocuk da “aybuke uyuyo mu” diye soruyo. sacma sacma seyler. diyo ki esim, nasil kibarca aybuke koymayacagimiz soylenir. yahu soyleme, allah allah, oyle bir zorunlulugumuz mu vardi da yapmiyoruz, gül geç, oyle.bir ihtimal varmis gibi ciddi ciddi neden yapmayacagimizin bahanesini mi sunacagiz. bazen cok uyuz oluyorum, ama caktirmamaya calisiyorum. cok garip insanlar cunku, bir seye uyuz oldugumu fark ettiklerinde hep o konudan yürüyorlar sonra