Kızlar yavaş yavaş sona yaklaşıyorum 🙈 Hem heyecan hem korku hem mutluluk karmakarışık duygular içindeyim🙈 Bu süreçte amacım oğluma güzel anılar biriktirmek oldu ancak malum virus dolayısıyla iki aydır evden çıkamıyoruz bütün planlar iptal oldu. Fotoğraf çekimlerimide iptal edince evde bir tripod alarak her haftamızı ölümsüzleştirmek istedim🙈 Yolun belki başında olanlar vardır, hem fikir amaçlı Hemde mutluluğumun bir kaç karesini sizlerle paylaşmak istiyorum 💕 ALLAH Sağlıkla Kucaklarımıza almayıda nasip eder inşallah🙈
Küçük bir tavsiye: hamileliğinizin başından itibaren aynı kıyafetle karnınızı hafta hafta çekin ve aradaki değişim mükemmel bir anı olarak size kalsın❤️ Onlarıda koyup sizi bunaltmak istemedim
Sevgiler 🤗














https://imgyukle.com/i/rvhGq


