svmlanne Aydan123 kusmak senin elinde olan bişey değil ki doktorun biraz abartmış bence 😊sağ salim kucağımıza alalım inşallah
svmlanne Gamzedngdn amin canım inşallah🤲🙏 doktorumda bana her şey normal dedi bence başkalarıyla kıyaslamamak gerekiyor bebeklerimizi o yüzden evham yapıyoruz
Gamzedngdn svmlanne evet kesinlikle öyle nasıl bizler farklıyız onlar da farklı boyları kiloları ama işte 😄🤷♀️
Eylulikraninannesi svmlanne kızım 2900 doğmuştu sanırım cimsiyet ve ikinci çocuk oasi fark ediyor ama zayıf çocukta çok çabuk kilo alıyor 5 gün sonra kızım 4 buçuk kilo olmuştu sağlıklı olsun kilo hiç önemli değil doğurabilecegimiz kadar büyüyorlar emin olun🥰