Bhrsmh bende bir önceki hamileliğimde yaptırmıştım.Doktorunuza bu konuda güvenmeniz çok önemli.Riskli yanları mevcut ,çünkü bebeğinizin kesesine iğne giriyor,olabildiğince bebekten uzak bir yerden sıvı almaya çalışıyorlar,bu esnada bebek çok hareketli olabilir.O yüzden bu işlemi gerçekleştiren doktorun bu işlemdeki tecrübesi çok önemli.Yaklaşık 30 saniye civarı sürüyo.Korkmayın,tedirgin olmayın.Çünkü anne gerildikçe bebekte geriliyor içeride.İşlemden sonra ben biakç gün çok su tükettim,ilk gün çok hareket etmedim,dinlendim.Ama bu şart bir şey değil.Ben sadece içim rahat etsin istemiştim.İlk sonuçlar yaklaşık 10 gün sonra çıkıyor ama esas çıkması gereken sonuçlar işlemden sonra 3 haftayı bulabiliyor.İnşallah hakkınızda hayırlısı olur.İnşallah çok mutlu sonuçlar alırsınız 🍀♥️Şimdiden çok geçmiş olsun 🤗