heureuxmom 22 haftalık hamileyim ilk defa uyandıgımdan beri cok fazla başım dönüyor ve ağrıyor. Ayağa kalkınca daha kötü oluyorum. Yaşayan oldu mu acaba hic? Doktorumu aramam gerekiyor mu? 😔
Gull77 heureuxmom kansiz felanmi kaldin acaba canım bendede bas dönmesi var gün içerisinde oluyor tahlil yaptirdim kan değerlerim çok düşmüş
heureuxmom ilkbahar haklısın böyle zamanda cok arayıp rahatsız etmek istemiyorum ama mecburum artık :(
heureuxmom Gull77 kan değerlerim 2 ay once cok iyiydi yeniden test yapmadı doktor ama ne olur ne olmaz diye kan ilacı verdi. Henüz icmedim 3 gün oluyor.. şimdi acıkmayı bekleyip icsem denesem aslında mantıklı teşekkür ederim 🥰🥰🥰
ilkbahar heureuxmom kız öyle düşünme sen aramasan bile diğerleri her aklına geleni soruyo olabilir doktor belki kimin neyi sorduğunun farkında değil yoğunsa.. ☺️ Yani rahatsız oluyosa da sabretsin doğuma kadar vermeseydi numarasını 😀 sen sor sor her istediğini 👍☺️
Gull77 heureuxmom rica ederim 😘 banada ilk 3 ay gerek duymadi sonra bi bakti benim değerler cok düşmüş kan ilacına başladim hatta hap içemedim. Dokundu bana bi karin ağrısı hastanede aldım soluğu onu değiştrip sıvı kan ilacına basladim gayette memnunum seninki hapmı
heureuxmom ilkbahar hahahah doğru diyosun bak bu dönemde iyice her şeyi düşünen biri oldum 😒🤦🏻♀️Teşekkür ederim cok🥰