Momss Ne aşısı bu 12 haftanda kuzu bi hafta aşı falan yok sadece 2 doz tetenoz aşısı olacaksın başka aşı falan yok evet tetenoz aşısını olmak çok önemli bu arada mutlaka olmalısın ama daha baya zamanın var 6-7 hafta sonra sen gidip kayıt ol hamileyim diye sadece onlar haber veriyor