Melodixxx ilk bebegim için prima kullandım 2, 3 aya kadar falan sonra ebebegin kendi markasına geçtim uzun bi süre onu kullandım baby me ama cok asırı toparlandıgı için onuda bıraktım suanda 17 aylık canbebe kullanıyorum hem cok ince hemde hiç toparlanmıyor suanda memnunum. Islak mendil ilk dogdugunda kullanmadım aly silme pamugu aldım onuda 2 aya kadar falan kullandım sonra aynı şekilde babyme yeni dogan ıslak mendiline gectim 3lü satılıyor ondan da memnundum ama büyüdükce fazka kullanmaya basladıgım için bimin bebek için ıslak mendiline basladım alkolsüz oda iyi geldii..Pişik kremide mutlaka bepanteni tavsiye ediyorum cok az ise hakiki zeytinyağı kullan digerleri işe yaramaz
Gögüs ucu kremi lansinoh aldım çok iyi geldi uzun süre kullanmam gerekmedide zaten biberon da normal mee olanın orta boyundan falan kullandım şimdi hamileyim aynılarını yapacagımmm 🤭