Betultas14 Kızlar merhaba bir sorum olacaktı ?? Pazartesi günü Sezeryan ile doğum yapacağım hastanede kaç gün kalıyoruz bilgisi olan var mi ?? 🥰
CananAkdag Betultas14 Bir aksilik olmazsa eğer 1 gün canım. Zaten sabah erken çağırıyorlar 10 da falan alsalar sezeryan ertesi gün 12 de falan çıkarırlar
Betultas14 CananAkdag Canım ben öğleden sonra yapacağım 3 gibi yinede ertesi gün bırakırlar mı bir an önce eve gelmek istiyorum çünkü 🙏🏻😍
CananAkdag Betultas14 Benim haziranın 3ünde sezeryan sabah 10 da olcak ertesi gün öğlen çıkarırım eğer herşey iyi olursa dedi doktorum
Betultas14 CananAkdag çok teşekkür ederim canım 🙏🏻 Bazı kişiler 2 gün kalınıyor diyor akşamda olsa çıkmak istiyorum çünkü 🙏🏻