Esraduzz Pazartesi gunu kurtaj oldum bos gebelikten iki gun normal ağrılarım vardı 3. Gun şiddetlendi bıçak batması gibi kasık ve belimde agrivar bunu yaşayan var mi
leyer Esraduzz 3.günü çok şiddetli ağrı yaşadım o gün Dr randevum vardı sordum normal dedi sonrasında bir sıkıntı yaşamadım.
Mucizemmm07 Esraduzz benim de çok aşırı olmuştu kitleniyodum resmen. 1 hafta ağrılar normal antibiyotik vermiştir aksatma canım
melindam Esraduzz Kürtaj Olmadım ama Ağrıların Olması Normal Canım Rahim Kendine Gelmeye Çalışıyor. Çok Geçmiş Olsun
Esraduzz leyer benim 3. Gun başladı suan 5. Gündeyim devam ediyor agrim bir hafta sonra çağırdı kontrole pazartesi gitcem bende
Umut91 9 haftalıkken kürtaj oldum bende ama hiç ağrı sızı hissetmedim sadece kanamam ( pıhtılı ) sonradan biraz artmıştı 10 günde bitti