Ben ilk aydan itibaren Zeynep Kamil’e gidiyorum. 2 hafta önceki kontrolümde bunları doktora sordum. Zaten önceden de erkek refakatçi almıyorlardı. Aynı şekilde şu an da sadece bayan refakatçi alıyorlarmış ve ilk gün kim refakatçi olduysa son güne kadar onun kalması gerekiyor bugün biri yarın başka biri kalsın olmuyor kısacası. Valiz alınmadığını duymuştum onu da sordum, doğum için gittiğinizde sadece sizi alıyorlar, yanınızda gelen kişiler ve eşyalarınız içeri alınmıyor ama doğumdan sonra eşyalar isteniyormuş. Refakatçi de aynı şekilde doğum olana kadar giremiyor, doğum gerçekleştikten sonra odaya yerleşme zamanı girebiliyor. Bir de yakın zamanda komşumun eltisi doğum yaptı, odalar tek kişilikmiş çok memnun kalmışlar personel oldukça ilgiliymiş. Bir de doğum esnasında giymesi için anne için gecelik istemişler. Normalde sancı çekme aşamasında hastane önlüğü giydirilirdi demek ki son dönem tedbirlerinden dolayı gecelik istiyorlar bilginiz olsun hazırda bir gecelik bulundurun her ihtimale karşı.