cokkasmabeabi 13+1 im ikili için gittim 12+4 çıktı ve Dr erkek dedi. Ben kızımda da aynısını yaşadığım için o değişir dedim ama doktor pipiyi gösterdi 🙈 kesin pipi görülüp değişen oldu mu bu haftalarda ?
Fuliaa90 cokkasmabeabi kendi doktorum 12-17 de etkek dedi pipisi dedi ama 1 hafta sonra perinatoloğa gittim hemşire ve kendisi %100 kiz dedi 2 hafta sonra detayli var kiz diyen doktorda sonrada kendi doktoruma gidicem bakalim ne dicek suan %50 benim icin hala birsey diyemiyorum 😂 ama perinatolog da prof cok cok iyi bir doktor hemsire bile gordu ama bilemiyorum 😂
bucci cokkasmabeabi canım ben 12+6 da gittim doktor erkek dedi videosuda var baya pipi gibi gözüküyor sonra 16 da kız olduğu ortaya çıktı
cokkasmabeabi Fuliaa90 ben de kızımda 18.haftada başka doktor yan dönük ama ben kemik yapısından anlarım %80 kız demişti kızım oldu. Yan dönük göstermiyorsa artık kızdır 🙈
cokkasmabeabi bucci ben de oyle bir şey yasadim ama pipi görmemiştim sonradan yan döndü sırtını döndü derken baya kesinlemedi ne diyim Allah gönlümüze göre versin çok isterim bı kızım daha olsun 🙈
Miniginannesiiii1111 cokkasmabeabi 10. Haftadan 16ya kadar pipi var gibi dediler 20+3 te detaylı ultrasonda kız olduğunu öğrendik 🤣😇🙈🎈
Merveturgut Ya benim de aklımı kurcalayan durum bu 16. haftamdayım ikidir doktor kesin erkek diyor dün pipi fotoğrafı verdi bile elime ama bunları okuyunca içime bir şüphe düşüyor🙄