smy_krtl çok iyi bir doktor en başta anlayışlı benim yumurtalıklarım alınacaktı çok kızdı olmaz dedi sen anne olacaksın dedi hiç bir şey olmazsa 30 yaşına kadar lazım o yumurtalıklar dedi 1 sene tedavi gördüm sonra çocuk tedavisi görürken Tekdene geçti başta fakültede proföserdi ondan sonra bırakmak zorunda kaldım