Arslaan_-_68 Hayırlı cumalar arkadaşlar birşey soracağım 32. Haftada izne ayrılıyoruz ya bu 32+0 mi 32+6 mi bilen var mı yada diyelim bu haftayı kaçırdım gidip rapor alamadım o zanan ne oluyor
Gunes55 Arslaan_-_68 belirttiginiz aralikta almaniz gerekiyor. 32 haftanin icinde 33 hafta olmadan. Bana verilen raporda sadece hafta yaziyordu 32.hafta diye. Kacirinca ne oluyor onu bilemiyorum tabi
Eva41 damlanne ya birşey diyeceğim size sorayım şimdi 34+1 oldum soranlara 34 haftalık mı hamileyim demem gerekiyor yoksa 35 mi 😂😂
Perihanvdt Eva41 bende buna takmış durumdayım 29+1 im 30 diyorum çnk 29 u bitirmiş oluyorum 30 un içindeyim.😃yani sanırım böyle bilmiyorum
Eva41 damlanne benim bi arkadaşım 34+1 deydi hoşgeldin 35 hafta diyordu o yüzden kafam karıştı biraz 😄
Arslaan_-_68 Arslaan_-_68 arkadaşlar bı espiriler yapanlar olmuş ama ben ciddi bişey soruyorum kaçırınca da olmuyormuş ben size kaç a kacsiniz mi diyorum
Arslaan_-_68 Belmaaa öyle mi peki SGK ya verildi mi raporun yada bitti mi doğumun benimde 32+0 bayram a denk geliyor sonraki gün de tatilime bende 32.0 değilde 32+3 de alayım diye çabam iki gün iki gündür dedim
Belmaaa Arslaan_-_68 zaten hastanedeki sekreter ben sgkya işledim dedi raporu da okuluma verdim ben öğretmenim ek dersim yattı sorun olsa yatmazdı ya da haber verirlerdi diye düşünüyorum.
Belmaaa Arslaan_-_68 yani sgk yı onlar sistem üzerinden hallediyorlar ben gitmedim ben sadece raporu elden kurumuma teslim ettim
Alazla Arslaan_-_68 dün kontrolum vardi 13 mayista 32+0 oluyoruz doktorum o zaman cagirdi ama o hafta süre boyunca alinirsa skinti olmaz. Sadece dün doktorum bu raporu hic almazsam hakkimizin yandigini söyledi. Hakkimiz yaniyor derken de sanirim dogum sonrasina aktaramiyoruz
Arslaan_-_68 Alazla evet evet benim yukarıdaki msj im bunu demek istiyordum bazı anne adayları makaraya almış 32+4 mu demeliyiz sorana falan diye de 32. Haftayı kaçırınca SGK dan alacağımiz para yaniyormus