AsHatice 38+6 haftadayim bugun sabah baslayan hala devam eden sag taraf bel agrim var kasıgıma da vuruyor ve ayakta durmakta zorlaniyorum dogum baslamis olabilirmi
Gamzedngdn AsHatice Ağrının şiddeti ve gelme süresi önemli diye biliyorum 33 haftadayım dün bende hiç doğrulamadım kasık ve bel ağrısından doktor normal ağrılar bunlar dedi bir gün önce istersen bir doktora git ne olup bitiyor öğrenmek için
eymenhumeyra AsHatice gecmeyen bel agrin varsa doktorunu bilgilendir cagirir zaten benim oyle oldu yerimde duramadim agridan nstye baglandim sanci cikti sonra dogum Allah yardimcin olsun