Dibidixx 13-14 te cinsiyet kız dendi 2 farklı doktor tarafından Sizce değişir mi yoksa bu zamana kadar erkek olsa belli olur muydu
deletedmom76 Dibidixx 11+4te bana erkek dedi doktorum yanılma payı da varmış. 1 hafta sonra gidecem bakalım değişecek mi 😇
Gamzelimseyma Dibidixx canım bende 12+5 te muayene olcam ama senin ne zaman belli oldu bende heyecanlıyım.☺
incim Dibidixx değişebilir valla benim kesin erkek denen pipisi gosterilen bebegime bugun kesin kız dedi başka bi doktor😄
Ladess Tatlım bana 12.haftada erkek dedi doktor ,değişirmi bilmiyorum,bak bu da pipisi dedi ama göremedim 😬
EsrefSevdaOrman Ben 15 haftalıkken gittim kız dedi 16 da kesin kız dedi ama seninki biraz erkenmiş sanki ne olur bilmem 🤗Allah ım hayırlısını nasip etsin sağlıcakla
incim EsrefSevdaOrman 15 haftalikken erkek dedi özelde pipisini bile gösterdi. bugun 17. haftamdayim devlette kesin kız dedi