Nihaldemirer Benin çok düşüyordu ekşi CANIM istediği için az da olsa yesem hemen atıyodum kendimi ekşi yeme yeşil elmadan bşle düşüyordu benim 23 haftalığım hala aynı ekşi yedikçe çok oluyor bş de aç kalmamaya bak tuzlu ayran dengeliyor çok fazla tuz koyma yine de ödeme karşı 😊aç kaldıkça tetikliyor aç kalmamaya bak