gulcaneren 38+1 den merhabalar, hastanedeyim ebe 3 cm açılma var dedi. Şimdi doktoru bekliyorum. Yatışım yapılabilir dualarınızı bekliyorum. 🙏☺️
Mhulya011 gulcaneren ayyy bu durum da banada dua et canım allah kurtarsın bir avazda inşallah benim de doğum daha başlamadı haftam bitti bekliyorum 🙏 dualarını bekliyorum
gulcaneren @Mhulya011 Teşekkür ederim amin inşallah Ederim tabiki de 😍 Benimde 2 haftam vardı beklenmedik anda geldi