dilekgi123 Pelin94 17-25 e kadar yaptiranlar var ilk dozunu ben 23+3 te oldum aslinda pek sure vermiyolarmis tetanoz icin ama saglik ocaklari bu haftalari tercih ediyo bebegin hareketlenmesini bekliyolar