Bahriye06 Lamia65 nub teorisini soruyorsunuz galiba bebeğin resmini atıyorsunuz bakarak cinsiyet tahmini yapıyorlar
Nur5495 Ayca6868 evet bekliyoruz, gönlünüzdeki neyse o olsun insallah. Bende 15+3üm 17 de gidicem bakalım
Seremer Ben dün gittim kızlar 16+5 im töbe göstermyor ya göbek kordonunu almıs bacagına iki defa gttm göstermyor😢😢
Nur5495 Ayca6868 aynı haftadayız acaba doktor ne konuda bilgilendirdi ben bazen ne sorsam bilemiyorum da
Bahriye06 Ayca6868 ayy canım gözün aydın insan merak ediyor cinsiyetini sağlıkla hayırla gelsin inşallah prenses 👸
Bahriye06 Tugba1213 mübarek teorisini sordunuz galiba bebeğin ultrason resmini atıyosunuz bakarak cinsiyet tahmini yapıyorlar
Bahriye06 ipek-smr ayça arkadaşımızın nub ta erek çıkmış kızı olacak ben de ne olacak bakalım bana da bakanlar hep erkek dedi 2 kızım var birde oğlum olsun istiyorum