Arkadaşlar bana mama önerisinde bulunur musunuz? Cuma günü doğumum olacak inşallah. Sezaryen olacağı için sonrasında sütüm gelmezse diye korkuyorum; tabi sağacağım edeceğim ama o 2-3 gün için belki mama desteği gerekir. Bir de sonrası 19 Mayıs’la bağlanır sokağa çıkma yasağı olur bebek aç kalır diye korku düştü içime. O yüzden bir kutu da olsa alayım evde dursun. Hangisi anne sütüne daha yakın bilgisi olanlar yazsın ne olur