bufemu kese 6haftamda vardı. Doktora gittiğimde bir hafta sonra tekrar gel dedi kese buyumemis dedi üç gün sonra gel hala aynı olursa kürtaj olacak dedi. Ama ben o doktor yerine başka bı hastene ve doktora gittim orda da her hafta çağırdı adet tarihinden eminsen 12 haftaya kadar bekliyoruz dedi. Kanama ya da başka bişey olmadığı sürece.. bende 9+5 Ken falan gittim kontrole hem kalp atışını hem de bebeği gördüm. Şuan 36 haftalığiz