Esra0691 evet canım ilk baştaçok ağrım oluyodu yürüyemiyordum adet sancısı gibiydi kasıklarım ağrıyodu. kanamamda oldu bi kaç kere 7. 8. Haftalarda daha sonra progestan kullandım 20.haftaya kadar .ağır kaldırmamaya dikkat ettim yatmadım sürekli sadece dikkat et.çok şükür bu zamana kadar geldik.12 haftayı atlat rahatlarsın sende.ben 12.haftamda bitanenin cinsiyetini öğrenmiştim ikili taramada.diğeri göstermemişti