Tazeanne- Arkadaslar detayli ultrasona girmeden once 22+3 sayiyordum detaylida 23+3 cikti cocuk sizinde boyle oldumu normalmi
Gzmsydr Tazeanne- 20+3 çıkmıştı normal doktorumda öğlen detayliya da 21+3 çıkmıştı doktor normal demisti
Meleks32 Tazeanne- genelde bir hafta önden oluyor canım kontrollerde doktor o şekil de söylüyor ya benim bugün 14 +2 ama 15 +2 denil di
Busra221 Sevtapdemir bence 21-22 arası git erken gibi. Ben 21 de gittim dokuz gün geriden geldiğini öğrendim bebeğimin zorlandı bakarken alttan muayeneyle de baktı
Busra221 Adaaaa inş olmaz canım son adet tarihinle ultorsn haftan uyuşuyo sorun olmaz benım bebeğim 1 hafta geriden geldiği icin zorlandı. ben 21 de gittim ama 21 den daha kücük gösteriyodu ultorsnda
Adaaaa Busra221 adet tarihim 1 Aralık dı ikili taramada doktor 5 aralık dedi 5 aralık oralarak hepaplıyoruz artık o yüzden sıkıntı olmaz galiab ☺️
Busra221 Adaaaa yok canım senin 4 günmüş bişey fark etmez benim bebekle ölçümüyle 9 gün aram vardı adet tarihime göre bişey olmaz sende 😘