Hayırlısıyla gelsin inşallah normal yolla hamileliklerde geç görünebiliyomuş endişe etme dua et dikkat et bol bol benim tüp bebekle olduğu için o haftada sadece yolk kesesi gözükmüştü 6+6 da kalp atışını da gördüm çok şükür inşallah sende birdahaki kontrolde görürsün hayırlısıyla 🌸